veckan

Var ett tag sen jag skrev nu men har verkligen inte haft tiden. Haft en vecka fylld men frisörtid, utbildning, vänner och annat kul! Roligast på veckan var nog klippningen då jag fick extensions och gårdagen! Igår var jag, Sara, Hanna, Joysan och Simone ute och åt på O´Lereys! Skulle gått på bio med lr dom som ville men filmen vi pratat om gick inte igår. Gör dock inget då en dunder förkylning slog till på mig igår så hade inte pallat bio. Men var en kanon trevlig kväll ändå med många skratt! =) Tack tjejer. Efter de vart de hämta paket från Oriflame på posten! Weee!! Massa kul som kom. En hel del beställningar och självklart lite till mig med! =) Riktigt nöjd! =)


Hanna, Sara, Simone och Joysan!

Finns säkert en massa annat kul att berätta om veckan men just nu så pallar jag inte mer för stunden då en sjuk Fanny ska krypa ner i soffan igen framför TV;n! =)

Trevlig kväll!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?