Kanon dag!

Haft en kanon dag idag!! =)
Efter jobbet träffa jag mamma en stund uppe på hennes jobb. Blev lite Oriflame prat och fick några beställningar med! Riktigt skoj. Nu har dom efterlyst att jag ska komma och lämna en katalog där så fort de kommer en ny. Kanon kul ju! Sen blev det ner på stan för att möta upp pappa en sväng. Han åker nämligen till sydamerika i sju veckor på måndag så ville ses lite innan. Så vi tog en fika bara pappa och jag. Riktigt kul då de inte inträffar så ofta att bara han och jag gör något. Sen kom mamma förbi med efter hon slutat jobba och följde med dom en sväng på stan. Sen gick mamma och jag själva en sväng med. Ååå Fanny har shoppat! Känner mig galet nöjd! =) Så har både träffat mamma och pappa och shoppat nytt så dagen har verkligen varit kanoners! =)

Papsen min! =)

Nu är det dax för att sova inom snar tid, börjar tok för tidigt imorgon. Sen vill jag vara pigg då jag ska träffa Madde för en fika på stan och efter det ska jag träffa Sara en sväng! Så morgondagen kommer bli minst lika bra när man får träffa dessa två underbara! =)♥

(Madde)(Sara)
Dom ser ju smått galna ut så får se om man kommer hem levande efter träffat dessa, haha!

 


Kitty

Låter som en bra dag!



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?