Helgen! =)


ÅÅ vilken grymt bra helg jag haft!

Fredagen vet ni redan så hoppar på lördagen på en gång! =) Jag och Simone drog till Norrköping för SHOPPING!! =) Atten så mycket snyggt jag hitta och är riktigt nöjd över mina inköp! Tror vi båda var/är nöjda över allt vi hitta. Tiden verkligen bara försvann så vi nästan glömde att äta. De vi glömde med var parkeringen som vi kom på när vi var på väg dit men som tur var hade inte "lisa" varit där. =) Iaf så köpte jag smycken, 3 toppar, 3 par skor, sjal och midje skärp och en jätte snygg golv vas i guld (ingen bild tyvärr men återkommer med det.) Som ni märker har jag en förkärlek till svart, nitar och leopard! haha! =) Köpte tom ett par tränings skor som jag ska ha när jag är ute på mina powerwalkar! Rosa och vita tyckte jag va sött! ;)

På kvällen så var det fest hos Sebbe. Var riktigt roligt! =) Var rätt lugnt för mig eftesom vi skulle upp dagen efter skapligt. Gick iaf till Lotsen och dansa loss sen. Kanon trevlig kväll, tack för det! =)

Igår söndag åkte jag, Sara, Simone, Linn och Angelika till Gröna lund! Jag blir som barn på nytt när jag är på nöjesfällt. Älskar karuseller. ;) Åkte allt som va fart och fläkt i och självklart var jag värst, haha! Var bara jag som våga fritt fall och dessutom den i extrem då man hänger framåtlutad och högt upp som atten är man oxå! =) AS ROLIGT!! =) Insane var riktigt skoj med, alla tjejer vågade sig på den. Lr inte Sara men kan bero på lilla magen sin. thihii =)
Tack för en grym dag tjejer!! ♥

Snacka om att man var trött i kroppen igår efter att ha stått och gått i två dagar konstant! Fötterna värkte bra kan jag säga. Men haft en galet rolig helg så det är sååå värt det! =)





Linn

sv: det går jättebra det :D



URL: http://linnlowes.com


Kitty

Låter härligt!



Snygga saker du köpt!



URL:


Lilla jag

Låter som en super bra helg :)



URL: http://irenev.blogg.se/


johanna

snygga saker du införskaffat :) vad ska du göra idag då? :)



URL: http://johannatillenius.blogg.se/


johanna

sv: jag tänkte gå ut snart, sen ska jag jobba.

var har du köpt den där leopard-kjolen? :)



URL: http://johannatillenius.blogg.se/


sara

så fina grejer du köpt!! =D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?