Trött på allt..


Inte haft energi till att skriva och har väl egentligen inte de nu heller men ger det ett försök...

Iaf.. I måndags kom söta Sara förbi mig och hälsade på. Det smaskades en massa jordgubbar och pratades en hel del.
Vad skulle jag göra utan dig!

I går sola jag en sväng och efter det så gick jag förbi Simone för att lämna hennes kamera som vart kvar hos mig sedan i lördags. Fastna där och sluta med Thaimat och massa snack. Tänker på dig gumman, vet att du har det jobbigt nu. <3 Tack för en kanon trevlig kväll gumman!

Idag blev det cyklen till Joysan efter jobbet. Vi fika och snacka en massa gojja. Satan i gatan (du har fått ett nytt ord i mitt huvud hihi) vad vi fika hehe.. Bullar, vaniljmunkar och singoallakakor! Du är för tok rar gumman! =)

Det var mina tre senaste dagar kortfattat..

Vilka helt underbara vänner jag har!
Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er.
Ni är så jäkla grymma!! Tack för att ni finns. ♥

--------------------------------------------------------------------
Tankar:
Jag är trött på att mitt liv är en enda bergochdahlbana hela tiden. Aldrig har jag haft sådan ångest som jag haft de senaste dagarna..  Inte nog med det höll jag på att svimma igår.. Tror jag har lite för mycket i tankarna just nu som bidrog. Sjukt att de ska behöva hända något dåligt för att man ska inse hur mycket man egentligen ville och tyckte om någon.. Trodde inte att jag skulle ens fatta tycke för någon så fort och på så kort tid så vågade nog aldrig inse det.. Jag känner mig bara tom nu och saknar din närhet.. Kanske låter som jag tar i efter en så kort tid men det är så jag känner..

Ge mig en tidsmaskin så jag kan få resa tillbaka och ändra historien!



Simone

tack tjejen. Tänker på dig med. Kvällen va välbehövligt eller hur? HIHI. Allt kommer att ordna sig för dig. Puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Lilla jag

Ibland finns det så mycket blandade känslor att man inte vet vart man ska göra av dem. Kämpa på!



URL: http://irenev.blogg.se/


Anonym

vill du bli veckansblogg?

anmäl dig hos mig:)



URL: http://liinnhollstrand.blogg.se/


Amélie

att du sabbar en 8 årig vänskap det rör dig tydligen inte i ryggen.. men men.. din förlust.. :)



Lycka till i livet..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?