uppdatering!


VET skit dålig på att uppdatera men tiden räcker inte till! Men ska ännu en gång försöka bli bättre på det. =)

Hade en kanon midsommar kan jag börja med att berätta. Var i Västervik med Sara, Joysan, Simon och Andreas! Var så otroligt skönt att bara komma bort lite. Vi verkligen bara njöt och tog dagarna som dom kom. Träffa massa trevligt folk och bara umgicks. Tack underbara vänner för en trevlig midsommar! =)



Har i veckan njutit av solen och det underbara vädret. Var en sväng i stigtomta i tisdags för att fira Mamsen och Syster ysters födelsedagar, mys pys var det! . Igår var jag och Simone nere i hamnen. Träffa Robin och Louise där med och två till (så dålig på att komma ihåg namn :s). Vi åt glass och njöt av att känna sommar känslorna som man får av hamnen. Efter det blev det te hos Simone. Fick present av Sötisen med, coca-cola glas och en coca-cola tröja hihi. Kan det va en pik på allt mitt Cola drickande?! hahaha!! Tack söta du!

Idag slutade jag tidigt så jag och syrran drog till jogersö och sola. Var där med två jätte mysig tjejer som var kollegor till Frida. Tog mitt första dopp i vattnet med. Kan ju säga att det var avsvalkande =kallt! =) Men då är det verkligen sommar när man tagit första doppet!

I helgen så ska vi ett gäng till jogersö för att sola och bada hela dagen på lördagen. Ska bli riktigt skönt och mysigt! På kvällen är det PARTY här hos mig. Blir rätt många som det ser ut nu, ska bli kanon kul!! Ett gäng med en massa goa människor! =)

Hoppas på att komma iväg och sola på söndag med för dom har nämligen sagt att det ska bli upp till 29 grader!! Gaah! Härligt men varmt så svalka sig i vattnet vore inte fel. Så som sagt hoppas verkligen på att man kommer iväg någonstans. =)



sara

Mys i V-vik!! =D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?