Helgens bravader!


Vilken helg! =)
Börja redan i torsdags för mig då jag var med alla på jobbet och åt på Forsen. Var kanon gott och trevligt. =) Sen i fredags var jag ute med jobbet igen men bara avdelningen. Är nämligen så att vi spelar på Lotto så var ute och åt för våra vinster. Riktigt gott var det och vi slog till med desert med! Mumms! Det dracks ju en hel del och sluta med att jag och Kattis vart kvar själva sen och ja det som sagt dracks en hel del. ;) Vi röjde på dansgolvet och hade riktigt roligt! En kalas kväll. =)

Igår var jag bra sliten med skönt nog mådde jag inte dåligt. Blev gå till Joysan på kvällen där hon kände sig lite ensam som tjej. hehe Simon (joys sambo) hade två killkompisar där. "Snutta" på vin och kolla på fotboll blev det.  Nu ska jag vara ärlig för sprangs nog mesta dels till och från Joysan som fixa sig fin för kvällen. Efter fotbollen bev det Singstar, skit roligt ju! Vet att jag inte kan sjunga men de sket jag i för en gångs skull, hihi. När klockan börja närma sig midnatt bar det av till Hamnmagasinet. Var ett bra livband där som spela så jag och Joysan röjde till, thihii! Efter krogen rejsa jag och en jag känner lite till pizzerian på cyklarna, bra där när man är onykter men kul var det och kom fram hela tack och lov. Fick något litet ryck tror jag. ;) De andra kom efter sen. Tack för en sjukt rolig kväll! ;)

Idag mår jag som tur var inte dåligt men är galet trött och sliten. Men man mår väl som man förtjänar lr hur är det man brukar säga. Men såå värt det efter en toppen helg som var väl behövlig! =)

Annars idag blir det plocka lite hemma och bara vaaa för vet inte när jag hade en sådan dag?! Tvätten är i fullgång med. Jag tror jag är lite knäpp för tycker det är skönt och avkopplande att greja med sånt ibland. Blir ju gå och rösta idag med! =)

Här kommer lite bilder jag och Joysan tog igår:
(dålig bildkvalitet pga telefonbilder)




Var bara tvungen att lägga upp den här! haha!

Avslutar med att säga att helgen varit guld vem vet en vändning kanske.. ;)



D....

Haha. Sjukt snygg bild på Simon plutt å Joy.



URL:


Joysan

Hahaha!!!! Fanny!!! Ta bort! :-P



URL: http://joysan.blogg.se/


simone

kul att festa till det lite=). HIHI. Vi har varit och röstat nu. puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Thiff

Hallå! Skönt att du verkar lite gladare nu =D Kul helg har du haft med, skönt!! =D



URL: http://thiffy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?