uppdatering!


Nu har det gått så där länge igen sen jag skrev ett inlägg men nu är det dax iaf!

Måste bara börja med att säga att jag mår kanon -livet känns bra! =)


Kan oxå börja med att berätta om helgen som var.. Hade en kanon helg, kunde nog inte bli bättre! =) Umgåtts med människor som fått mig att må bra! Det kollades på Patrik 1.5, The grudge 3 och två andra filmer jag inte kommer ihåg vad dom hette under fredagen och söndagen. På lördagen hörde Simone av sig och fråga om jag skulle med ut. Vela först men varför inte komma ut och träffa lite folk?! Så blev det och är ju oftast det oplanerad som bli roligast och hade verkligen jätte kul! Vart först förparty hos en kompis till Thiff och hade kanon trevligt. Sen bar det av till Tellus. Var skönt då man slapp stå i kö och gå in förbi den. Väl inne på Tellus vart de träffa massa kul folk och dansa. Dracks champagne som en kille på festen bjöd alla oss i sällskapet på i vip båset. Nån gång måste man ju få göra det med. =) Var verkligen en såå lyckad kväll.


I måndags efter jobbet så träffa jag Sara efter jobbet. Vi lagade lite mat tillsammans fort som atten för att snabbat dra oss vidare till Oriflame lokalen för att gå på Hudvårdskurs. Var bra men vart mycket fnisser från två mycket trötta tjejer. =) Skulle slutat nio/halv tio men vart inte slut och därifrån för än efter tio. Så hem och göra alla måsten för att sova. Upp tisdag vid 04.15 för att göra sig iordning för att gå till jobbet, jag öppnade. Efter jobbet skulle jag träffat Madde men kände att jag hade massor jag skulle vilja få gjort så vi sköt upp de igen. Tur att man har en underbart förstående vän. =) Jag stor tvätta nere i tvättstugan, vilket inte sker så ofta när jag nästan bara tvättar i maskinen i lägenheten. Under tiden städa jag hemmet snyggt och rent. Sen bar det av till öster för att lämna tillbaka filmer från helgen och lämna in lottot. Vi spelar lotto med jobbet förstår ni. =) Sen behövde jag verkligen frisk luft och röra på mig då jag inte tar mig till gymet just nu så tog alltiett. Gick till solariumet men när jag kom dit så var alla upptagna så gick upp till Simone en kortis medans jag vänta sen tillbaka för att njuta. Sen handla jag lite och för att sedan ta mig hem för att laga mat. Sen efter den dagen var jag skapligt trött.

Idag blev det TRAS kurs direkt efter jobbet som höll på till 20.00.
Imorgon blir det verkligen träff med Madde, hon kommer hit när jag slutat så ska vi fika och prata "gojja". =) Nu vet ni lite mer om vad som händer och sker och att jag lever. ;)

Imorgon kväll kommer papsen hem med efter 7 veckor med rosa bussarna i syd Amerika Men får vänta till på lördag tills jag får träffa han. Han är saknad! Var bra många veckor sen hela familjen sågs så ska bli underbart med familjetid på lördag!
 ♥

Just nu ser jag bara fram emot att krypa ner i sängen och soooooova!
Så säger god natt nu.



simone

fina bilder tjejen=)=) du får maila över dom=) Natti natti



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Humorsajten

Det kommer att komma upp en nr 2 åxå så kolla senare =)



URL: http://humorsajten.blogg.se/


Thiff

Hej bruden!! VIlka jättefina bilder du tog från i lördags!!



URL: http://thiffy.blogg.se/


Elitefashion.se Blogg

hej!



Hittade ingen kontakt adress till er så jag provar att posta här :-)

Tänkte bara informera om våra tävlingar på www.elitefashion.se/blogg/ var med och tävla ni också.

Ha en trevlig helg!



URL: http://www.elitefashion.se/blogg/


Sara Hansen

Kul att se lite bilder min vän!! =D



URL:


Amélie

Vill ses!!!!! :D



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?