Happy! =)


Redan söndag och upp och jobba imorgon, helgen går tok för fort!!

Igår så vart de träning med Sara igen. Fy atten vad de va jobbigt då vi körde övningar tillsammans och peppa varandra till topp. Jobbigt som sagt men oj så kul det var! =) Helt underbart att vara på g igen och känner mig riktigt peppad nu till att komma iform. Jag vägrar bada i vassen i sommar! ;)

Sen på kvällen åt jag och Christopher ute på O´lereys. Riktigt gott och mys pys var det. ♥ Efter de titta vi på film hemma. Vart Vicky Cristina Barcelona - Riktigt dålig film måste jag säga, se den ej! Sen kolla vi på In the name of the king - Den var kanon bra och helt klart värd att se! =)

Idag efter en skön sovmorgon så har jag varit duktig och städat hemma. Skönt att få lite ordning och reda. Ska snart fortsätta med att städa i garderoberna som är tok stökiga!! Älskar när de är ordning och reda och har äntligen tid för att ta tag i sånt. Har till och med hunnit tagit några drag på magmaskinen idag med. ;)

Ikväll så ska vi äta toast som jag tjatat efter hela helgen, hehe! Så gott de är och enkelt att göra ändå gör man de tok för sällan. Dom ska fyllas med en massa olika gott, mumms!! =)



Jag mår just nu så otroligt bra. Äntligen är de min tur att få ha lite lycka och tur i kärlek!  Är verkligen världens lyckligaste just nu!♥


Kram


simone

mm redan söndadg, helgerna går som sagt för fort=(



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Amélie

åå blir så glad över att höra att du mår så bra :D



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?