Killar/vänner

Ja vad är det med killar egentligen, killar som man dejtat förr! Ibland blir det ju så tyvärr att det inte funkar av olika anledningar men varför har killar så svårt att kunna bara vara vänner efter. Jag personligen är sådan människa oavsett vem som lämnat vem så har jag inga problem med att vara vänner efter men tydligen så har vissa killar det. För har grymt bra vänner i vissa idag, precis så som det ska kunna vara tycker jag. Men vissa bara stänger av och blir kort och på gränsen otrevliga. Varför?! Är dom rädda att bara för att man är trevlig så ska man hoppas på något för så är det verkligen inte. Man har gjort sitt val och det respekterar man och tror inget annat än det sist sagda bara för att man är trevlig. Känns så tråkigt att någon man kommit väldigt bra överens med och haft kul med ska sluta helt tvärt och inte prata alls istället för att som sagt bara vara vänner istället. Vad är ni rädda för?! Detta är något som stör mig verkligen, ni gör så big deal av det hela. Gå vidare i livet kan man göra fast man än är vänner. Är det så att jag blivit dumpad så har jag som sagt inga problem med att bara vara vänner, vill inget annat för som jag nämnde innan har personen gjort sitt val och jag respekterar det. Skulle nog inte ens vilja något mer igen om möjligheten fanns för man har avslutat det som var och vill inte gräva upp sånna känslor igen då. Men vänner kan man alltid vara, har inga problem att skilja på sånna känslor. Man är ju fortfarande samma personer bara att relationen till varandra har ändrats. =)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?