Stress stress stress


Igår onsdag vart det hem och vända för att till blomsterlandet med Annica men oj vad besvikna vi blev. Hade inte alls mycket roligt så vart en blomma för mig. EN!!! =/ Så vi besluta oss för att ge coop en chans. Tråkigt att de inte finns så många ställen att köpa blommor på här i Nyköping. Till coop åkte vi sent på kvällen och jag handla lite mat med och kom hem med blommor till lådan iaf. Men inte alls vad jag tänkt alls med får duga nu. Tack Annica för dagen!! =)

Där emellan blomsterlandet och coop var Sara här och hjälpte mig med en sak. Tack helt underbara Sara för din hjälp. Uppskattar det mer än du anar! Tack tack tack TACK sötast!!!! Du är guld värd! ♥

Idag är det en STRESSDAG då jag ska hinna galet mycket på en och samma dag. Jobba först sen ner på stan och göra en massa ärenden som förhoppningsvis inte tar för lång tid om jag har flyt. Stressa på helt enkelt. Sen hem igen och städa av. Plantera ner blommorna på balkongen ska göras och även städa av där lite med. Om jag hinner efter det ska jag fixa naglarna (KATASTROFFA NU). Ner på stan sen igen för att äta gott med Joysan på O´Learys. Ska bli kanon mys!! =) Sen skulle jag verkligen vilja hinna sola! Gaah!! Lite små stressad med en fullspäckad dag! Allt måste jag hinna innan imorgon för då kommer Amy! =)

Ne nu ska jag snart till jobbet.. Ha en kanon dag så ska jag försöka med det med i all stress! =)

Kram på er!


simone

god morgon gumman=). Nu tänker du på hälsan och stressa ner lite=)=). Ja du har verkligen fullproppat schema idag. Hoppas du hinner med allt. Ha en bra dag!kram



URL: http://simonessnya.blogg.se/


Thiff

Haha, ja jag säjer det samma!!



URL: http://thiffy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?