Tröttmössan talar


Helt sjukt trött!! Vågar inte ens lägga mig i soffan och kola på tv för skulle somna direkt och vill inte lägga mig och sova heller för kommer vakna i natt då. Men skulle egentligen behöva min sömn efter redan tre timmars övertid denna vecka och mer komma imorgon. Fick galet tråkiga nyheter igår med som fick min framtid framöver att se helt annorlunda ut än jag väntat mig men är inget jag vill gå in närmare på vad det är här just nu. Detta fick iaf min natts sömn förstöd. Har knappt sovit något inatt och när jag väl somnat till så har jag drömt jobbiga drömmar som jag vaknat av i ren panik! Så man kanske får vara trött idag med tanka på att jag var på jobbet i över 12 timmar igår med.. Så om jag lägger mig och sover så kanske jag sover hela natten ändå.. om jag inte grubblar vidare. Känns som jag börjar bli van vid motgångar vid det här laget. Vad är det som gör att jag har så galet mycket otur med saker och ting?! Ska mitt liv se ut så här lr vänder det nån gång? Även om vissa saker just nu SUGER så försöker jag intalar mig själv att se det så positivt det går även om det är svårt.

Nu är det positivt tänkande som gäller som sagt och hoppas allt kommer till en bra vändning på det ena eller det andra sättet. Har iaf en massa kul som händer framöver ju och sommaren är på väg så bara leeee och vara glad åt det bra istället. Ser fram emot sommaren och härliga dagar i solen med nära och kära! =)





Joysan

Men vännen vad har hänt? Hoppas allt löser sig till det bästa! Kraaaam



URL: http://joysan.blogg.se/


simone

Det kommer att vända gumman, det är jag säker på. Allt det negativa kommer lösa sig. Puss på dig sötnöt



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?