Helgen


Som vanligt dåligt med uppdatering men varit full fart hela helgen! Var på personalfest i fredags som sluta med utgång för några av oss. Kanon kul var det! =)

I lördags fixa jag och syrran julklappar till mor och far, skönt att det är klart nu! På kvällen var mina goda vänners lag här och vi hade en kanon kväll, tack för det vänner. Har alltid så kul med många av er, ni är guld värda! Sluta med utgång på Tellus. Kalas! ;)

Igår var jag och syrran och tog baconsprutan, skönt att ha det gjort men aj så ont i armen man har av den! :S Tog oss även en runda på stan med. Var ju första advent så skyltsöndag är tradition som man måste gå på. =) Under kvällen var Simone förbi hos mig på lite adventsfika. Mys!♥

Nu har min förkylning brutit ut, vilket är bra så jag äntligen blir helt frisk och pigg snart. Har gått i flera veckor och varit småförkyld som gjort att jag bara blivit trött av det så det är skönt på det sättet att den kommer nu ordentligt så man blir av med den helt. Hoppas bara de går över fort och inte blir så pass dålig att man måste va hemma från jobbet. Men kan ju vända fort igen, hoppas. =)



Veronica

Hoppas det onda i armen gått över. Jag var bara lite småöm på kvällen efter jag tagit den =)



URL: http://isaacseliasmamma.blogspot.com


Veronica

hehe ja det gör väl det ;) skönt att armen känns bättre.



URL: http://isaacseliasmamma.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?