=)


Idag efter jobbet hade jag tänkt att åka och prova arbetskläder (ska få ett kitt av kommunen) men var så trött så ringde och flörta med min mamma om hon hade lust att ta mig dit efter hon slutat jobba. Behövde även fixa lite annat då bilen behövdes. Söta mamma ställde upp men sluta så sent så jag gick till hennes jobb efter hon slutat så drog vi då. Fy vad fula arbets kläderna var, men får tänka att de är ju bra kläder med kvalité och man slipper slita på sina egna. Spelar inte så stor roll hur man ser ut på jobbet egentligen men att se ut som vägarbetare är ju så där men men. Får bjuda på det! =) Iaf i och med att jag kunde ta mig dit med mamma senare så kunde jag lägga mig på soffan en stund efter jobbet för som sagt var galet trött. Brukar bara sova ca en timme om jag somnar på soffan vilket var bra för då han jag lite annat sen tänkte jag men där fick jag för vakna 3 timmar senare i panik att jag skulle gå om en kvart och möta mamma! 3 TIMMAR.. man var nog en anningen trött och är ändå trött nu igen. Behövde väl lite sömn. =)

När jag kom hem så gjorde jag choklad godis! Var på Hackmans med mamma och hitte världens sötaste lilla form med små hjärtan. (Samma princip som muffinsformaran där man kan göra fler samtidigt.) Vart madel och dajm hjärtan! Gott! =)



(Ge mig fredag nu, längtar!! =))



Leia

Gör samma som du, blir sängen snart här med. Lite småtrött =)



URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kitty

Vad goda de ser ut, och fina!



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/


Lilla jag

Ser gott ut :)



URL: http://irenev.blogg.se/


David

Det där såg väldigt gott ut!! Får man smaka??



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?