Hej!


Helg var ordet! Skönt som bara den. =)


Har idag varit på stan med Simone. Lika farligt som vanligt och kom självklart hem med nya saker. Vi ska verkligen inte gå på stan med varandra om vi ska spara pengar. ;) Idag hade Cubus 30% på allt så passade på att köpa ny mysdress som jag verkligen behövde. Ett par svarta pösiga mysbyxor och en skönt slapp rosa myströja. Sitter och myser i det just nu, skönt =) Vart även en snygg väska från Indiska. Jag som verkligen behöver fler väskor ;)

Självklart vart det en mumsig fika på stan med. Toast på Coffehouse. =)

Just nu sitter jag här med världens huvudvärk. Har haft/har massa i huvudet så när helgen kommer så slappnar man av och då får jag jätte lätt spänningshuvudvärk. =( Inte så mycket att göra åt mer än att ta det lugnt. Tråkigt med sant.

Jag som hade tänkt att ge mig ut på en powerwalk. Hoppas på att de går över till kvällen.



JUNO

bra blogg =)



URL: http://jjuno.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?