Måndag

Hej!

Hoppas ni har en bra start på veckan!
Min känns bra men full rulle. Tog ut komp på em för att gå till läkaren. Ja nu J****r är det utredning på g!! Har en knasiga mage som jag har ont i men ska nog bli ordning på den nu. Hoppas jag iaf! =)

Guuu är det bara jag som irriterar mig på blogg.se som har gjort något knas när man ska göra inlägg. Nu kan man inte centrera vissa saker utan att allt åker med!! Ibland funkar det, ibland inte. Blir tokig!
 

Ska klippa mig i veckan med!! Ska bli skönt då håret är så slitet.. MEN har redan ångest drömmar för det. Jag låter säkert helt konstig men efter jag klippt mig blir jag alltid så låg för hur kortare mitt hår blir desto mindre trivs jag. =( Vill ha LÅÅÅÅÅNGT hår men med min dåliga hårkvalitet kommer det aldrig att hända! Men kan avslöja en sak som jag hållt inne på ett BRA tag! Har en hårförlängning på g! Bara så att hon som jag känner som känner hon som gör det är lite små seg imellan kommunikationen Kommer nämligen göra det privat hos en grymt duktig tjej för sjukt mycket mindre pengar än om jag skulle göra det hos frissan (4-5000kr)!! Men vill dra på det lite med så det fortfarande sitter i över jul och nyår så slipper man göra en ny och lägga pengar på det runt då. För då är man inte precis den rikaste då alla pengar går till julklappar och annat jul och nyårsmys! =)

Dax att fixa lite mat till min mage!



Lilla jag

Å vad bra att du får en ordentlig utredning. Hoppas de hittar en lösning snart :)



URL: http://irenev.blogg.se/


Joysan

Hihi...visst var videosarna roliga :-)...Höll på att skratta ihjäl mig :-)...Hoppas det blir ordning på din mage nu! Och vad skoj med förlängning, jag kommer göra en nästa sommar, lagom till bröllopet :-)...Förresten, ang centeringen i inlägg, om det är bilder du vill centrera så lägger du bara in ett sånt där streck mellan texten och bilderna, då funkar det :-)...kraaaaam



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?