Nytt!



Har varit en bra dag! Dagen har rullat på som vanligt med jobb och det är lika med bus och annat kul! =) Insett att de inte är så smart att ha svart på jobbet, men äger nästan bara svart, för man ser så sjukt skitig ut! Blir ju rätt dammigt ute med all sand som far så kan tänka er hur snyggt det sätter sig på kläderna! ;) Men svart är ju så skönt och enkelt. Och enkelt är precis så som man vill klä sig i mitt yrke. =)



Har idag efter jobbet varit hos frisören och jag hade rätt om mitt hår! hehe Var galet slitet och fick klippa en hel del. Men det hade jag räknat med och nästan lite skönt för då fick det helt enkelt bli mer frisyr av det än det var innan. =) Klippte upp en del även om det inte syns på bilderna så bra så är det tagit minst en decimeter på överhåret. Har inte rufsat till det riktigt som det ska vara i överhåret. ;) Fick bli lite halvlugg med. Uppklippt runt ansiktet med en sidolugg som är klippt så att man kan dra fram luggen med. Så lite förändring blev det allt. =)


(Svårt att få frisyren bra på bild.)


Efter jag varit hos Linda och klippt mig så vart det en snabbis upp till Simone och hälsa på henne. Verkar som det eventuellt blir utgång på lördag. Är så att både jag och Simone är bjudna på samma födelsedagsfest så hon tyckte absolut att vi skulle gå. =) Jag som skulle ta det lugnt ett tag nu framöver, thihii. Men har faktiskt inte bestämt mig än till hundra hur jag ska göra.
Den som väntar får se... =)

Ne nu ska jag fixa lite!

Kram



Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M



URL:


Joysan

Åh vad fin du blev i håret! :-)



URL: http://joysan.blogg.se/


Lilla jag

Blev superfint!



URL: http://irenev.blogg.se/


sara

Fin du blev i håret gumman! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?