Recension


Dove's brun- utan-sol lotion kan jag verkligen rekommendera!
Men var noga med att smörja in dig noggrant över hela kroppen för att undvika att bli falmig. Den är billig och funkar verkligen men med en del jobb. Med det menar jag att du får hålla på att smörja dig rätt ofta för att hålla färgen. Men färgen blir fin. Är ett jätte bra komplement för sådana som mig som inte vill hålla på att sola en massa solarium. Nu händer det väldigt sällan att jag solar (var stammis innan) och använder nästan bara brun- utan-sol. Den största nackdelen är att den tyvärr inte luktar så gott, men kan inte påstå att jag hittat något märke med brun- utan-sol produkter som luktar överdrivet gott.

Slutsatts: En brun- utan-sol som är bra i pris och ger en fin och jämn färg!

4/5 ♥♥♥♥







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?