Förnyelse


Mitt i veckan och de mesta rullar på som vanligt!
Har varit riktigt duktig idag och rensat ut massa skit från min stora garderob så jag bara har det nödvändigaste kvar. Det som sällan används åkte upp på vinden! Är en sådan garderob man går in i så på hyllorna ovanför alla kläder samlas det lätt en massa saker. ;) Nu är det ordning och reda!

Är inne i en period IGEN då jag sover så dåligt. Är trött men kan inte somna.. så när klockan ringer är jag så trött att jag knappt kommer upp ur sängen. Hoppas det vänder snart. För detta innebär att jag är otroligt trött om dagarna och däckar i soffan en stund när man kommer hem. Trött på att vara trött! Sen att ryggen värker och axlarna smärtar gör inte saken bättre. Nu är det värktabletter som är min räddande ängel och ska försöka boka in en tid för massage. Har ju ett fint presentkort ligger hemma som bara väntar på att få bli utnyttjat! ;) Nog hört om detta. =)

Imorgon är det klippning efter jobbet. Ska bli spännande då jag tror min frisör kommer svära över hur slitet mitt hår är.. ;)! Är sugen på att klippa lite mer frisyr än det är nu. Ofta blir det att man bara toppar sig men ska se om jag vågar "piffa" det lite. Förnyelse är bra har jag hört. =)

Känner mig på ett strålande humör konstigt nog! =)

Nu ska jag titta klart på Idol.
Ha en fortsatt trevlig kväll alla söta! =)





simone

Förnyelse är mycket bra! Piff piff



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?