Nöjd! =)



Visst blir man glad över det fina höstvädret vi har?! Gör mig grymt lycklig och på toppen humör. =) Så var det helg igen, tycker veckorna bara försvinner så snart är det väl jul igen. Usch, har blandade känslor inför det. Samtidigt som jag nästan ser fram emot höst och vinter mys. Snö som faller och det lugn som lägger sig över staden av det vita täcket. Mysig belysning i alla fönster och mer mys med familjen. Samtidigt som jag inte är färdig med allt vad sol och värme har att göra med. Gått för fort. Men med denna fart är det väl snart sommar igen antar jag. =) Nu svamla jag iväg totalt tror jag för nu lever vi i nuet istället tycker jag så kommer framtiden eftersom. =)

Så roligt idag på jobbet då jag fick massa positiv respons för min nya frisyr! Tänk så söta kolleger man har, tack! =) Känns skönt att ha gjort något nytt, en förändring, även om den är så liten som att klippa sig i en ny frisyr. För en förändring och lite nytt är precis vad jag behöver just nu i mitt liv. Trött på allt som varit och känner mig just nu sugen på allt vad framtiden har att ge. För blicka bakåt är något som jag tänker tokvägra att göra. Inte ens något som jag är det minsta sugen på för känns totalt meningslöst. Inget som jag saknar finns där. För jag vet vad jag har just nu, idag, och det är en underbar familj, super söta vänner och en kanon jobb men härliga kollegor. Det räcker och blir över för mig men som jag skrev -vi får se vad framtiden har för mer att ge! =)

(Visst ensamheten "sucks" och jag hatar det så mycket! Klart man har sina dåliga dagar ibland men man är ju inte mer än mänsklig)

Känner mig just nu galet positiv, en lustig lättnad och allmänt nöjd! =)





sara

Joooooo, visst längtar vi till julen!!! Fort får det gärna gå ;) mohohaaa



URL:


fanny

Jo enbart för the girl i din mage! <3



URL: http://float.blogg.se/


Thiff

Galet snygg du blev i håret!! Skitsnyggt!!!!! Var klippte du dig?



URL: http://thiffy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?