<3


Nu är det dax för ett inlägg igen. Har varit borta ett par dagar så där av dålig bloggning.

I torsdags åkte jag och Simone till min familjs sommarstuga. Den ligger utanför Jönköping precis vid vackra vättern. Tyvärr var inte vädert med oss men desto mer shopping för oss! ;) Blev en hel del på Ikea till hemmet och sen en del kläder, accesoarer bla en tok fin klocka och ett par snygga stövlar till hörsten/vintern. Riktigt nöjd med mina köp! =) Blev bla räkfrossa och annat mys och bara ren avkoppling som gällde i stugan. Tror vi båda hade stort behov av det. =)



Vi åkte hem i söndags och väl hemma så var det bara äta, packa upp och göra sig iordning för att åka till sthlm för mig. Blev åka dit med någon jag tycker väldigt mycket om (hihi) för att hälsa på hans vänner och vi sov även kvar där. Riktigt trevligt! =)

Har varit ett par riktigt gryma dagar som varit och tänker fortsätta min semester så! Sista veckan nu och jag ska njuta till max! =)

Sån otroligt härlig känsla att få må så bra! ♥



Thiff

Härligt att komma bort lite ibanld :D Ännu bättre när man har trevligt under tiden också! Vår vi se dina inköp, nyfiken ju! :D



URL: http://thiffy.bogg.se


Veronica

Låter riktigt härligt =)



URL: http://isaacseliasmamma5.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?