Jaha då vart de dax igen.. :)


Dax för ett inlägg igen.

Har varit galet mycket hela veckan och sen vart det julafton. Julafton spenderades hos mamma och pappa. Julmiddag med kusiner, moster, morbor och mormor sen hade vi paketöppning och den biten hemma själva. Vart en bra och mysigt julafon. Och snäll hade jag varit i år med så är riktigt nöjd med vad tomten kom med. :)


De mesta av det jag fick. :)


Igår firades juldagen genom att gå på 30 års fest. Riktigt trevligt! :) Bar av till en FULLSMOCKAD krog sen. Helt galet men vart en riktigt lyckad kväll ute med. Måste säga att dom har en förjäkla snygg bartender där. :P 

Slutet av kvällen vart väl inte så bra.. Allt vart bara så fel. Länge sen jag var så ledsen.. Allt är löst nu (hoppas jag) men har en grym ångest än över hur det blev. Inte en av mina bästa kvällar. :(

Idag har det varit en riktig slappar dag/kväll, skönt efter julhelgen.

Snart är det nyår och har inte en susning vad man ska göra. Ärligt orkar jag inte bry mig. Sitter väl hemma om det ska vara så. Känns som det är många som inte har gjort sig några planer än och ingen orkar ta tag i det. Det blir vad det blir.




♥ L A I L A ♥

Vad ska du göra nu på mellandagarna fram till nyår? =)



URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Simone

En fin och snäll tjej är värd fina presenter <3 puss



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?