Mys pys!


Efter jobbet idag bar det av till Isaksdal och hälsa på söta Karin och lilla Jasmine! Karin och jag gick på gymnasiet tillsammans och umgicks en massa. Vi var en trio, jag, Karin och Elin! Så otroligt kul vi hade under gymnasie tiden tillsammans! =) Många roliga, GALNA, pinsamma, knasiga osv.. minnen.. kan hålla på en evighet! Hahha! Kul hade vi iaf. ;) Men tyvärr tappa vi kontakten lite efter gymnasiet..

Så roligt Karin min ängel att vi är på g igen. Och det känns verkligen som vi aldrig varit ifrån varandra då du känns precis som gamla go söta Karin. Även om vi inte håller på som vi gjorde då (som tur är haha) så känns de precis som förr igen och JAG GILLAR DET!! Karin och Kristian fått en helt underbar tjej vid namn Jasmine som är helt gudomligt charmig! ♥ Så underbart att vi fått upp kontakten igen ska du veta min vän, du är en ängel och har alltid varit i mina ögon. Massa kärlek till dig vännen.♥




Emmelist

tack :D var riktigt kul att pimpa upp dom lite, dom var såå tråkiga innan!



URL: http://www.emmelist.blogg.seogg.se


Karin

Det var så roligt att du kom! Du är helt underbar min vän! Vilken fin blogg du har, jag kommer vara en trogen läsare :) Puss o kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?