Lever! ;)


Jag lever bara inte haft tid att sitta här. =)

Igår kväll började jag pilla ut min förlängning, fy vilket jobb! Men idag kom Söta Simone över och hjälpte mig så då gick det fortare och smidigare. Så nu är allt borta och känns som jag är hårlös!! =( Jätte lustig känsla att de är såå tunt och kort mot innan på så kort tid. Känns skumt att man kan må så dåligt av att ta bort en hårförlängning men jag trivs bättre i längre och av någon sjuk anledning så växer självförtroendet en lite gnutta med håret, jag vet låter lustigt! Men det är väl bara att vänja sig vid det kortare håret och om jag inte känner mig själv fel så åker nytt hår i så fort som möjligt. ;)


Kanske lite trist inlägg om mitt hår.. ;)
Ska försöka ta mig i kragen och skriva lite tankar om nya året och hur jag ser på det. =)



Sis

Jag tycker du är jättefin i det "kortare" håret! Kram!



URL:


Veronica

Förstår det känns konstigt! Fast jag tycker du är mycket finare i kort hår, men man ska ju ha det man själv trivs bäst med ;) du passar med långt hår också.



URL: http://isaacseliasmamma.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?