Dagens!

DAGENS KLÄDER: Jeans.. just nu mysisar! =)
DAGENS FRISYR: Blondie ;)
DAGENS SMINK: Naturellt
DAGENS VILL HA: Värme!
DAGENS KÖP: Svart tuff kort jacka.
DAGENS PLANER: Jobba och sedan stan en snabbis och så blev det.
DAGENS BÄSTA: Anettes räddning av min tröja.. lyckades få en stor fläck efter första användningen. =(
DAGENS SÄMSTA: Varit galet trött idag.
DAGENS ROLIGASTE: När Simone halka på stan, fick mig ett gott skratt! ;)
DAGENS TRÅKIGASTE: Känner mig stressad av alla mina "måsten" i huvudet.
DAGENS MISSLYCKANDE: Träning...
DAGENS HUMÖR: Glad!
DAGENS SJUKA: Tröttheten får det bli här med..
DAGENS LÄNGTAN: VÅR/SOMMAR!!
DAGENS FUNDERING: När är det min tur?
DAGENS BEROENDE: Cola (inte bra)
DAGENS SAKNAD: Vänner man inte hinner träffa så ofta man vill!
DAGENS LÅT: Goo gog dolls -Iris
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: DH!! =)
DAGENS MÅSTEN: För många... hinner inte!
DAGENS MOTION: Promenix till och från jobbbet, till och från stan och på lunch rasten! =)
DAGENS VÄDER: Snö och sol!
DAGENS BLOGG: Modekungen


(Goo goo dolls- Iris)



Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

http://angeliiicaaaa.blogg.se/2010/march/tavling-nr-8.html#comment



URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?