I min rastlöshet..



Jaha då är jag inne på tredje dagen hemma sjuk och börjar bli grymt uttråkad!! Jag hostar och snorar än och blir trött för minsta lilla och blir tungandad. Hoppas att de vänder under dagen för känner att de är på rätt väg om man jämför hur det var lör och sön så är det iaf bättre idag, vill ju helst kunna jobba imorgon men blir väl antagligen inte så. Men.. HOPPAS!! Sjukt att man ska behöva ha ångest när man är hemma från jobbet men så är det. Dels för att man känner att de går ut över jobbet, att dom får pussla i schemat sen att det är så rackarns dyrt att vara hemma. Var ju nyss sjuk och de kändes rätt bra på denna lön som nyss kom och känns riktigt surt att nästa lön kommer vara sjukavdrag med på! Sjukt att man ska behöva ha ångest för att man är hemma och är dålig, det känns inte riktigt som att de är så det ska vara egentligen. =(

Ajaa i mitt kurerande och i min stora rastlöshet (är dålig på att ta det lugnt, kryper i kroppen fast jag är dålig) så fixa jag en liten ny funktion i bloggen. Ni vet Bloggsvar rutan till höger i menyraden där ni kan ställa frågor till mig... nu har jag lagt in ytterligare en funktion till det då är en liten "fråga mig!" knapp under varje inlägg vid kommentarerna. Så kom igen nu och fråga på, jag bits inte! ;)



PS: Lägg gärna till mig på bloglovin om ni gillar min blogg! ;) :DS


bloglovin








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?