tjing



Måste ju börja med att erkänna att håret vart sådär.. det funkar men vi var för fega i valet av antal slingor men men.. som emmilist sa "huvudsaken är att det inte blev orange" hehe å det är det inte! ;)

Igår hade jag och Simone en myskväll hemma hos mig. Två trötta tjejer slog ihop oss och slappa i soffan. Åt god mat med som bakpotatis, vitlöksbröd, kex och brieost och lite gott snacks! =) Gott gott! =)

Idag har jag och Simone farit på stan där vi fixat lite paket och jag till min förtjusning såg att det var 40% på allt på make up store så där blev det några saker. =) På vägen hem sola jag en sväng innan jag drog hem och åt.

Nu tas det lugnt inför kvällen då det är födelsedagsfest för Thiffany, Elin och Rasmus. Ska bli riktigt trevligt! =)



Vad ska ni göra en lördags som denna?

 

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?