True blood



Blir så galet lycklig av att sommaren är här, äntligen!! =)
Har haft besök av söta Simone idag en sväng. Lika mys som vanligt att träffa pinglan. ;)
Annars är det städ och tvätt som tagit min tid idag.

Nu tittar jag på älskade Grey´s. Onsdag är nästan den enda dagen i veckan som jag ser på tv och då är det just Grey´s och sen True blood. Har med tiden tittat mindre och mindre på tv vilket känns riktigt bra faktiskt. Men True blood är verkligen mitt topp absolut bästa serie. Love love love! ;) Ikväll är det säsongsavsluitning.. hur ska jag klara mig i sommar.. buhuu. =( Unnar mig lite ostbågar kvällen till ära, hih! ;)



Nån mer än jag som är lika besatt av serien? (hihi)



Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3



URL: http://ammis.se


Anonym

Jag är lika besatt som du! Jag grät nästan när hallån sa att true blood kommer tillbaka nästa år. ÅR!!! Vart är världen på vägen?! :O



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?