"Bloggfylla"


Om dig
Namn: Fanny
Ålder: 25
Smeknamn: Har nog inget.. ?
Syskon: En storasyster.
Sysselsättning: Jobbar, umgås med vänner, tränar (försöker iaf) osv..
Bra egenskaper: Ja du.. ofta glad kanske.. Försäker ställa upp för mina vänner så mycket jag kan.
Dåliga egenskaper: Grubblar för mycket, uttrycker mig fel ibland så jag lätt misstolkas, kan va en fegis ibland (hehe)

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Simone
Du delade en drink med: Ja du, inte mer än smaka på vännens dricka
Du gick på bio med: Är inte så ofta på bio så det var Madde när vi såg SATC
Du gick på stan med: Syster yster
Skällde på dig: Syster yster ;)

Senaste
Låt du hörde:
call me med Shinedown
Film du såg: Kommer inte ihåg namnet..
Mat du åt: Risotto
Kram: Va nog Josephine när vi sa hej då efter krogen igår. =)
Puss: Finns bara en jag pussar på ;)
Fest: Här hos mig igår, girls night.
Känslan: Förvirrad
Ilska: Har ingen tror jag.. kanske över en en situation jag känner mig hjälplös i.
Resa: Vi bort nu var som helst bara jag kommer bort och att de är varmt! :D
Glädje: Över hur fina vänner jag har!♥
Dröm: Jag drömmer nästan jämt. ;)
Boken du läste: Körkortsboken.
Personen du träffade: Ja va väl Josephine igår där med, sällskapa hem. =)
Personen du pratade i telefon med: Simone (som alltid hihi)
Personen du fick sms av: Senaste messet va från C.
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ;)
Gången du var utomhus: Igår, promenera hem från krogen fast de va ju inatt denna sida av dynget så idag ;)
Gången du sov: I natt..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I fredags, papsen fyllde år!
Saken du köpte:
En shots på krogen igår haha



Ja så kul har jag idag så jag roa mig med detta, haha. ;)
Ne men tvättar och grejar så det va mest lite tidsfördriv. 
Men blir snart iväg och ta en fika hos en nära vän. =)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?