<3


Så var nya veckan i full gång! Känner mig mycket piggare nu efter varit dålig länge nu. SKÖNT! =)

Började veckan med en mysig stund på stan med Simone. SHOPPING! Blev en tröja, en ring, söta underkläder, en väska, och jag hitta en jacka!! Behövde verkligen en ny vinterjacka så hitta jag en spontant idag, jippy! Måste ju ha en bra jacka eftersom jag går och cyklar mycket vintertid och slog till direkt när jag hitta en. Våga inte chansa på att de "kanske kommer bättre". Är mycket nöjd med den! Ska försöka fota med min nya fina kamera jag fick när jag fyllde av mina vänner så ni får se allt. =)

Juste apropå det.. fick sååå mycket fint när jag fyllde och inte tala om vilken toppen fest det blev! :)

Hade hyrt lokal där jag bjöd på fördrink och massa mat! Det var lekar och annat spex med som härja! KUL!! :D
De flesta hade gått ihop tillsammans och köpt en KAMERA till mig!! SÖTA GALNINGAR TILL VÄNNER JAG HAR! ♥ Fick om inte nog med en halsduk, ett armband och ett halsband. SÅ fint!!! :D TACK TACK TACK igen för allt mina goa vänner! Love you!

Fick utöver det bla cykel och/eller symaskin av mamma och pappa. Älskar ju att sy om kläder osv. Simone hade köpt en tokfin klocka åt mig med, tack söt. Love you! :) Av syster yster fick jag en så sjukt söt ring, love it!! Tack bästa syster. Älskar dig! ♥ Av bästa Madde fick jag en jätte fin klocka, tack min fina ängel! :) Fick även en ring till, armaband, massa alkohol, ljuslykta, salladsbestick med skål osv...

Så nöjd med allt som har med min 25 årsfirande att göra! Tack alla igen! ♥

Sara, Jag, Simone

Josse, Jess och Jag

Sis och jag



JESSI FOX

så fina ni är tjejen!!!



URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/


Jess

Skitkul kväll gumman! Tack för den! Kram



URL: http://jessieojutta.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?