Måndag!



Kan börja med helgen.. Tog staden en sväng efter jobbet och kom hem med lite kul shopping. Blev en lugn och skön fredag kväll sen för mig. Välbehövligt! :) Lördagen spenderades först på stan med Simone då vi tog en fika och lite mer shopping (haha) men var inte så farligt. :) På kvällen åkte vi ut till landet för inflyttningsfest. Riktigt trevligt måste jag säga. Grillning och mängder av grym livemusik. Var med dom bästa personerna så kunde bara inte bli en dålig kväll! ;)

Söndagen vart de en låång och för jäkla skön sovmorgon till två! De var jag värd! ;) haha Sen stod jag länge och rensa god svamp som jag fått av söta Simone och Thomas. 4½ timmes arbete gav tyvärr inte mycket. Var mest trattisar och dom försvinner ju när man steker dom så vart bara några påsar i frysen. Men TOK tack till söta ni att jag fick svamp, guld värt! Åhhh måste försöka få tid till att ge mig ut i skogen, vill ha mer! hihi

Så var den nya veckan igång!
Började veckan med jobba, sova (tröttis), hunnit städa och sen kom Angelica över på lite fika hos mig. Jätte trevlig! :D

Har inga stora planer än så länge denna vecka. Skönt då jag tycker de är fullbokat nästan jämt annars. Men en sak jag ska göra är att ta tag i körkortet igen. Så börjar med att ge mig ut och köra med mamma imorgon! ;)


(liten bild från lördagen)
  



simone

Lycka till på körningen idag ;)



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?