Fredagsbabbel

Tjoho!

Idag är ju egentligen min sista semseterdag då helgen inte räknas enligt min mening. Fasiken vad fort det gått, helt sjukt! Inte ett dugg taggad på att börja jobba igen men förhoppningsvis kommer de hända lite spännande saker i hösten inom arbetslivet. Om allt går som jag vill villsäga! Men det hoppas vi ju självklart på. ;)

Vart en utgång i onsdags. Inte nå höjdare alls ute men vart efterfest hos Bob fram till sextiden, haha. Igår var men lite små seg och tyvärr vakna vi försent för att ta oss till stranden så vart skogen för oss.. IGEN. ;) Folk måste tro att vi är knäppa som ränner där så ofta men de är nästan som en liten drog de där. Har man väl börjat hitta massor så måste man ha mer och vintern är ju lång så måste ju fylla upp frysen lite. :) Sen måste jag tillägga att de är galet skönt att komma ut i skogen och naturen.

Juste.. riktigt sugen på att invistera en systemkamera. Vill verkligen ha en grym kamera då de är kul att fota och sen är det riktigt kul att kunna ta bra bilder på sminkningar osv.. för sånt kommer ju läggas ut mer sen på andra bloggen (makeuppbyfanny.blogg.se) så fort jag kommer mer igång. Bra bilder som verkligen visar det jag gjort är lika med bra reklam för mig. Så i smink"jobbet" så skulle det vara guld värt, en investering helt enkelt! Blir (OM) en mindre variant av kamera till en början i sånna fall att starta med och lära sig. Tur även att man har en fotointresserad kille som kan hjälpa och lära mig plus har redan massa objektiv hemma som man kan få låna. ;) Ska fundera på det där lite, så får se om de blir nån kamera lr inte.. :)

Idag vet jag inte riktigt än vad som sker. Tar helt enkelt dagen som den kommer. :)

Avslutar med att slänga upp en bild på mig Sandra och Mia.



Hörs snart igen!



Sandra

Den kvällen kommer jag aldrig glömma. Så himla mysigt. Måste göras om snart :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?