ny jacka

Hej.

Dax för ett nytt inlägg.

Har väl egntligen inte så mycket att berätta. Har ju som sagt börjat nytt jobb och där med fullt upp och trött på kvällar. Men har iaf hunnit med att träffa Jutta i går en snabbis för färgning av fransar och bryn. Så är man sugen på det så kan jag fixa det utan problem. ;) 

Ikväll tog syrran och jag med vår gamla mormor ut på Rökeriet för att hon ska få komma ut lite. De va uppskattat och mysig. :)

Imorgon ska jag försöka hinna sånt man inte hinner annars som tex städa och kanske unna mig en solning. Har ev planerat att träffa Sandra med. :) Får se hur dagen blir.
På fredag är det kickoff med jobbet vilket säkert blir trevligt.
Lördag kräftskiva ute i mina föräldrars hus när dom ändå inte är hemma. ;)
Så ja de är fullt upp.

Har föresten beställt mig en ny höstjacka. En skinjacka i biker modell. ;D

Tror den blir riktigt snygg i höst.



Ne slut med de tråkiga inlägget och god natt för mig. ;(
Börjar toktidigt imorgon så..




Thiff

Snygg jacka!! =)



URL: http://thiffy.blogg.se/


Lina

vad har du fått för roligt jobb??=)

snygg jacka vart har du hittat den ?????=) trevlig helg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?