Sliten idag!



Vart bara jag och Elin som fika sen i lördags! Riktigt roligt då det var länge sen vi hade tid att bara sitta och prata i lugn och ro. Behöver jag säga att vi hade MASSOR att skvallra om. Grymt roligt! Så nu har vi bestämt också att vi ska försöka få till en lite reunion jag och Elin och självklart Karin med! Vi var nämligen riktiga party pinglor i gymnasiet. ;) Karin, vet att du läser så vi har bestämt lite mat, vin och sen klackarna i taket så snart vi kan! Du måste va med, du har inget val nämligen! hihi :)

Igår kväll vart det fest och fy satan vilken karatefylla det blev! Angelicas fel som tvinga med mig, haha. ;) Nej då men de var kul att festa med lite annat folk än man brukar plus träffa lite nytt folk. Vart en grymt rolig kväll, dock lite för mycket alkohol men det är sånt som händer! ;)



Idag har man ju varit en del småseg. Halva dagen har jag legat på soffan tills jag fick nog och tog äntligen tag i mitt hem som jag sagt att jag skulle gjort i flera dagar. Så nu kan jag verkligen bara slappna av och titta på en bra film resten av kvällen och tänker inte flytta mig från soffan för än det är dax för sängen. ;) 

Kort och gott så har det varit en grymt bra helg! :)



Denise

Hej:) Haft en bra helg?:)



URL: http://photobydenise.se


karin

Det låter som en strålande ide gumman. :) Skulle vara jätte roligt att träffas o prata om gamla tider. :) Puss



URL:


Denise

SV: Jaha okej:) Joo min helg har varit bra:) Tycker den gick alldeles för snabbt, men nu är det skolvecka igen. Sportlov nästnästa vecka i alla fall:D

Ha en bra alla hjärtans dag



URL: http://photobydenise.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?