Männsklig och måste få ur mig. Kanske för personligt, men är nog borta imorgon.

Finns hur mycket i mig som jag bara vill spy ut. Har flera långa inlägg i utkastet om hur jag känner, hur jag inte förstår hur endel kan förändra personlighet så tvärt. Hur man kan fejka känslor, eftersom man kunde stänga av så fort måste det vara så. Hur man kan gå från världens omtänksammaste till iskall person. Nej fattar faktiskt inte hur man gör för att spela dom spelen och ha ett samvete kvar. Hur man kan leka med nåns känslor så som jag blev lekt (ja för så känns de). För så tvärt kan man inte vända om det hade funnits nått. Jag skulle inte kunna det. Jag slutar inte bara bry mig om någon så tvärt, de gör man inte över en dag/samtal. Även om det inte var meningen att såra så har du gjort det..

Nu har jag fått ut mig lite.. Och på nått sätt tycker jag egentligen inte illa om dig alls, bara vissa saker jag inte förstår.

Man blir ingen dålig människa bara för att man vågar säga hur man mår.

Nu lämnar jag detta dåliga kapitel så gott det går.

God natt.


Jen

Hej! Är du medlem på Campadre? :) Om inte så tycker jag att du ska klicka här, där jag har skickat ut en inbjudan: http://jenlarsson.blogg.se/2011/january/campadre-1.html#comment



Just nu får rabatt på bland annat Acneväskor, Humanity-armband m.m. Det kommer nya kampanjer varje dag :)



Btw, antalet medlemmar är begränsat!



URL: http://jenlarsson.blogg.se/


simone

<3



URL: http://simonesnya.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?