Motgångar är mitt första namn.


Denna måndag börja ju inte så bra.. Trött som en gnu och sov bort dagen till halv tolv. Vakna och var allmänt låg. Skicka iväg ett mess som kanske inte var det bästa draget av mig. Fan vad man gör/skriver puckade saker när man är nere och låg, man tänker inte utan handlar först och tänker sen. Smart Fanny! Sen antar jag att de beror på att man just är nere och låg, man förstorar saker för man är ledsen, rädd och grymt osäker. Är ju så att man kanske inte alltid visar sitt rätta Jag just då. Är en ju en annan sak när man vet, man är säker och glad.. då blir allt småsaker istället om inte nått alls. Man är bara allmänt glad åt allt och man går skulle jag säga som på moln. Jag gjorde det för nån vecka sen.. vet inte vad som hände men vet att jag mår inge vidare just nu om inte ens lite bra. Fuck love!
Fortsatte dagen med en filt över huvudet och kom väl inte upp för än nu. Ser ut som ett lik. Dax att ta fram spacklet så man kan visa sig och ta sitt arsle ner på stan och fika med mina goa tjejer!

Önskar att allt bara blir bra igen..






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?