När man gör något roligt i livet blir allt annat enkelt och småsaker! =)



Har gått första veckan på skolan nu och det är grymt roligt! =) Trivs hur bra som helst. Man kan läsa mer om det på min andra blogg.

I helgen har vi firat Simone som har fyllt 25 år. =) På dagen igår var jag hos Simone och fixa hennes hår och make up och jag hopas och tror att hon vart nöjd så det va kul. Vart ett hejdundrande kalas sen igår kväll. Vi var några som åt först en jätte god italiensk buffé. Sen efter kom det en hel drös med människor. Vart en riktigt kul kväll hos Simone. Vi gick vidare ut på C&D för att slå klackarna i taket! Och det gjorde vi kan man säga. Hade verkligen grymt kul och vi dansa loss som vi aldrig gjort. hehe Grymt kul! =) Det enda va en liten händelse som var mindre kul, de jag skrev om i inläggen under. Men förutom det var det en riktigt lyckad kväll. Tack Simone för en riktigt lyckad kväll! Nu blir det lugt för mig ett bra tag framöver och ska ärligt bli rätt skönt.

Bildbomb från igår! =)



________________

Annars.

Jag är tyvärr inte riktigt kry än. Ska ta fler prover imorgon då dom jag tog i fredags inte såg så bra ut så nu vill dom ta fler för att reda ut varför jag mår som jag gör. Hoppas iaf på att få lite sömn i natt då jag inte sovit en ordentlig natt på 3 veckor så jag börjar bli lite sliten.

Men man orkar faktiskt allt när man tycker saker i övrigt är riktigt roligt så känner mig rätt pigg åndå! :)
Så imorgon är det dax för skolan igen, KUL. Rätt skönt oxå då jag har en tjej i klassen att pendla med. Hon bor i Norrköping så vi åker samma tåg. :)

Nu blir det sängen.

/Fanny



simone

Tack själv hjärtat!!



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Sara Hansen



URL:


Sara Hansen

Hej gumman!!

Så kul att träffa dig i lördags hos simone!! =)

Vore jättekul att få några bilder sen från festen om du har lust?! hade ju ingen med mig då batteriet va slut från kick offen!

kram



URL:


fanny

Självklart de fixar vi Sara! =)



URL: http://float.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?