Nytt år, nya tag?


Vart en toppen mysig fika med tjejerna igår. Skönt att komma ut och tänka på lite annat. Var ett gäng trötta tjejer man vad gör det. :)

Idag har jag jobbat första dagen sen innan jul. Känns att de inte är som vanligt på jobbet. Då menar jag att de är sammanslagningar och många som är lediga än. Nästa vecka är allt normalt igen. Men fatta att jag bara jobbar 11 arbetsdagar till. Känns overkligt och har nog inte riktigt fattat det än. Ska bli så GALET roligt att starta igång med skolan. Lite nytt i livet. Kommer iofs sakna mina små pluttar en massa. Bara som det att jag la mig ner i "pölen" (en dyna som en cirkel med kanter om) så kom ett barn (1½år) och kröp ner nära och riktigt gosa in sig i mig och i handen hade han en bok som han tyckte jag skulle läsa. Sen kom ett till barn på andra sidan om mig och ville lyssna på sagan med. Där låg man med ett barn på varje sida som lyssna när jag läste. Mys på hög nivå! :D

                                                              ("Pölen".. Bild lånad.)

Jobbar imorgon med sen är jag ledig igen till måndag. Skönt, alla behöver lite ledighet ibland. Schemat är fullspäckat med roliga saker. Precis vad jag behöver! =)

Juste.. fick en positiv nyhet idag! En sak som löst sig inför skolan. =) Wee! :D
 




simone

puss på dig ;)



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ringen :D



URL: http://vadfanskajagheta.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?