Bitterfittan

Hej! :D

Shit vad jag känner mig tokstressad över allt som ska hinnas denna helg! Jobba och PLUGGA. Måste fixa det sista med skolan. Tiden är inte av överflöd tyvärr.. Skulle behöva skippa jobbet i sthlm kännns det som för att hinna de jag ska. =/ Behöver jobba men för några timmars jobb försvinner en hel dag för mig med tåg tider och väntan.. det tar mer tid än själva jobbtimmarna.. Blää! Men bara att bita ihop.. Snart är det bara jobb som gäller och kanske en Fanny kan stressa ner lite! ;)

Btw.. fuck vad dåligt jag sovit inatt.. TRÖTT!!

Ne solen skinner och dax att försöka muntra upp sig. Idag ska vi få tränna på sånt vi vill inför slutproven. Jag och Johanna ska terra varandra, haha :) Sen måste vi spela lite poker tunering med varandra över telefonen innan skolan. Mitt nya beroende som jag smittat över på Johanna. Moahhaha!! ;)





Föresten är det bara för mig mobilbloggningen strular för?!
Inläggen jag skickar kommer inte upp.



Jojjo

Ja fan ta dig for de där poker skiten! Besatt! hahaha!



URL: http://joojjjjoo.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?