Tjo!

Bastning på mig! Simone skäller på mig om min dåliga bloggning.

Har väl inte massor att berätta om men lite finns det väl...
 bla en kul halvmidsommar lr första delen av dagen va trevligt andra mindre bra. Tyvärr. Falska människor finns de tydligen gott om. Usch tvi plä fär sånt!

Har varit gräsänka några dagar, rätt skönt med lite egen tid men har varit fullfart så njuta vad är det. Och har ju helst min sambo hemma om jag får välja. ;)

Hade ett brudjobb fredag. Kul som bara den och njöd va hon så det känns kul. :D Gör ju brud/fest/dag/kvälls make up (mfl) för dom som är intresserade. ;)


Händer denna vecka då.. Kväll blir det nog grillning. Blir en tripp till stigtomta med på onsdag för fira Mamma och Syrran. Måste ju kolla om mina jordgubbsplanter fått några bär att njuda på. ;)

Ne detta va nog bland de tristaste uppdatreingarna så ska sluta för dagen nu.. på återsende. ;)







Simone

usch fy blä för faslka människor ;) Du förtjäna de bästa gumman <3



URL: http://s'





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?