Examen

Tjohoo!

Då är helgen över och en galet bra sån. :)
Tog examen i fredags så nu är man klar Make Up Artist och har utbildning inom karaktär. Känns guld! :D Blev firra med familjen i fredags då det åts lite mat och jag fick finfina presenter. Blommor, smycken och middag på rökeriet av Simone. TACK! :) Sen drog vi vidare för att fira Kickis som tagit studenten. Blev utgång men en lugn sån för mig. Ladda inför lördagen och de gjorde jag nog rätt i för det vart ett bra drag då. Hade examensfest och hade massor av go vänner hos mig. Dom söta hade köpt present fast jag sagt att jag inte behövde nått. ;) Fick bidrag till en make up stol, dom är dyyra så var en kanon present! :D Fick även en super fin klocka av syrran, blommor och vin och champange. :)

Hade riktigt kul på festan och tack alla som gjorde den så grym! Kvällen fortsatte ute på C&D och den va minst lika bra där. Karatefylla men en kul sådan haha Toknöjd med allt! :D



Söndagen vart nog den segaste dan på länge. Mådde som tar va inte dåligt men var toksliten så häng i soffan medans en grabbgäng spela Dirt 3 som besatta tokar. ;)


Dax att rensa och städa vidare. Finns en del att göra inför flytten. :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?