I love my life

 Effektiv dag!

Hunnit slappa, varit nere en vända på stan och tagit tag i saker hemma och håller än på med det. Fasiken så nöjd jag känner mig. Länge sen jag hade en heldag för mig själv. Trist men ändå skönt. ;) Och självklart har jag hellre älskling här men han är på kryss nu så får lov att klara mig själv ikväll. ;) Btw lustigt de där hur livet kan vända så fort.. Man tänker och tror att livet ska bli på ett visst sätt. För ett tag sen hade jag hoppas/trodde på att hamna med nån annan som jag tillslut blev sjukt sårad av. Trodde verkligen att det var på riktigt för hur kunde man fejka nått sånt. Det där är historia idag och är inte bitter för jag hoppas har vännen kvar. :) Jag tror saker sker av en anledning. Det var kanske meningen att de skulle bli så här och jag slutade med att bli väldens lyckligaste! När en dörr stängs öppnas en annan och ja fasiken så bra det kan bli. Och med den man minst trodde man skulle hamna tillsammans med gör mig idag till världens lyckligaste tjej. Underbar känsla att få känna sig älskad! ♥

Happy girl in love! :D





Thiff

Du om någon förtjänar att känna sig älskad! Njut! :)



URL: http://thiffy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?