Ledig dag!



Vart ingen skola idag. Vi skulle haft äldre med oss så mormor skulle förljt med men hon vart sjuk. Så läraren tyckte att de va onödigt att åka dit då. Så ska ta igen det en annan dag när mormor kan och är frisk. :)

Vart jätte konstigt att få en ledig dag mitt iveckan nu. Man hinner ju inte så mycket annars på vardagarna och helgerna blir fulla med alla måsten så idag ska jag passa på att ta tag i lite saker och NJUTA med av att bara få vara ledig. ;)



Juste melodifestivalen sminkningne vart flyttad till fredag för mig och Lisa.
Vi är fyra sammanlagt från skolan som sticker på fre.
The Moniker och Eric Saade med band står på listan imorgon! ;)




(Gör en konstig min jag vet, gammal bild.)

ÅÅ ge mig långt hår igen!!




Jojjo

Du vill ha långt, och jag klippte av mitt. Ha ha ha!



URL: http://www.johannakvarnstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?