-klänning



Ja jag vet att min bloggande är en san berg-o-dal-bana men så funkar jag, iaf just nu..

Från det ena till det andra så taggar jag enbart för helgen just nu. Denna fulla vecka ska bara bli över så är jag snart där. Blir en riktig tjejhelg men först lite sexparty hos mig på fredag (;P) och sen Laserdom men ett stort tjejgäng och sen senare cocktail-kväll. Klänning ska de va (aahhh)! Jag som är sån klänningsmänniska men de ska nog gå. Beställt hem två då jag inte äger många finklänningar. Frågan är bara vilken jag ska ha..
Cocktailklänning ska de va iaf och uppklätt topp till tå. ;) Delar av C&D (en krog här) är lånad och billigt i baren skulle det vara för oss med.. kan bli en farlig kväll lr ska jag säga helg! :P







Sara

Funderat på att hyra in det här till sexpartyt? :-D

http://slaventommy.blogspot.com



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?