Sotning

Hej!

Lördagen är här. Haft en lugn start på dagen. S är och jobbar extra idag men borde komma hem snart. :)
Igår vart det bio. Det har ju öppnat en ny bio här i Nyköping så var tyvungen att kolla in det. Vi såg Tintin, den va bra den. :)

Ikväll får vi se vad som händer. Min tänke är ju att ta det lugnt. Är iofs sugen på ett glass vitt, ett glas gör ju inge skada.. om jag nu haft nått hemma. Kom ju på att de är röd dag idag så missat systemet. Blä!

Om ni ska ut ikväll så tänkte jag släng upp en Smokey Eye Makeup Tutorial som jag hitta som jag tyckte va rätt bra. Här får du lite andra tips med. Många tycker de är svårt med sotningar så hoppas denna kan va lite till hjälp. ;) Tycker du den är för lång och vill bara se sotningen börja vid ca 4.10 till 12.30 ungefär.









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?