Tisdag!

Hej.Fanny Isacson

Ligger fortfarande hemma... blä!! Är nå skit som går här som är fruktansvärt envist. Och ta sig ut i lördags när man inte av hundra än var inte mitt smartaste drag. Har iaf fått lite hjälp på VC med bättre medicin och sjukintyg resten av veckan.. Klättrar på väggarna här hemma nu!

Har i min rastlöshet skapat en TILL blogg. En bloppis där jag kommer lägga ut kläder, skor, smyken, heminredning osv.. Försöker rensa lite hemma. Spar på tok för mycket jag inte använder. haha Bättre att andra använder det då. Titta in på bloppisbyfanny.blogg.se och se om ni hittar nått.. är under uppbyggnad så finns inte så mycket där just nu men de kommer. ;)


Denna jacka köpte jag i lördags.
Mitt mål var att hitta en varm och tålig jacka.
Frusen tjej! ;)


Ne nu ska jag försöka få i mig lite soppa.

PUSS/Fanny






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?