Torsdag



Lång lr ska jag säga seg dag på jobbet. Så kan de vara vissa dagar. Imorgon blir en bättre hoppas jag. ;) Blir ju fotboll och mat på C&D imorgon så kan nog bli en bra dag/kväll! ;)

Ska även förbi Sandra på Intersport och testa en jacka hon varit söt och lagt undan till mig. Men den håller jag hemligt ett tag till vad det är för nån. ;) Tänkte på de häromdagen att Sandra som jag känt ett tag helt plötsligt rätt förvånande är ju faktiskt typ min svägerska. Inte illa att va "släkt" med den puddingen! ;) Kolla in hennes blogg btw. :D Underbar vän och människa! ♥

Blev en PW igår kväll och blir en ikväll med. Skönt att va på g som sagt. Ska nog unna mig en solning med. :)

Juste klick hem mig nått snyggt från nätet ikväll, visar när det kommit! ;P



Jag ♥ Sanny






Sandra

Naw vad söt du är min underbara vän :) Vad glad jag blir! Ja jag kan inte ha en bättre svägerska och hoppas att jag aldrig får en ny <3

Älskar dig min super söta svägerska!!



URL:


Anonym

hur ska man kunna kolla in i hennes blogg när du inte har lämnat nån adress?????????????????? =)



URL:


Anonym

Tryck på HENNES i meningen kolla in hennes blogg! ;)



URL:


Anonym

funkar inte:(



URL:


fanny

Funkar när jag trycker.. http://scarlsson.wordpress.com/



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?