Jul

 
Nu är julen över och bara härliga nyår kvar. :)
 
Hade en jätte bra julafton! Vi börja den ute i stigtomta hos mina föräldrar. Där fika vi med familj, mormor och moster och morbror. Sen åt vi julbord familjen och kolla (såklart) på Kalles jul. :) Efter man ätit så man sprack vart det julklappsutdelning. Å vi hade varit snälla kan jag säga! ;)
 
Vi drog vidare in till stan sen för att fira kvällen med Sannys mamma, bror och min fina svägerska och vän Sandra. :) Myste med lite paketöppning och skönt häng. :)
 
Avsluta julafton med lite spel med Gustaf som kom över innan vi stupa i säng efter en lång med bra dag! :)
 
Jag fick massa kul i julklapp. Bla..
Hunter sövlar (whohoo!!), frisör plattång, byxor, tunika, topp, armband, 2 pressentkort, två uppsättningar nya lakan i satin, vattenkokare, spel, Eva solo glas, bikini, skinnhandskar, fingervantar med "tuch" till telefon mm
 
SJUKT nöjd! Både mamma och pappa, syrran och Sanny skämde bort mig rejät iår med fina klappar! :)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?