Hallllå skärp dig!!



Ne nu får jag ta och rycka upp mig! Va fan har ju väldens underbaraste vänner runt om mig som får mig att må bra och de väger upp allt annat skit! :)

Håller för fullt på med planering för flytt. Japp jag ska flytta och kan bara säga att jag längtar nu. Jag vill bara gå vidare med mitt liv, börja leva igen.. Bli mitt glada Fanny igen och få bara må bra! Tagga! :)

Har ju även endel kul att se fram emot framöver vilket gör saken mycket lättare med.

Btw.. de rycker i sminkfingarna och känner att jag måste ta tag i det innan jag tappar det för känns fasiken som man gör det om man inte håller det vid liv. Så vänner hojta om ni är sugna på att bli lekta på med smink för jag viiiil!! :D

Finns ju även om någin skulle vara intresserad för vardags/fest sminkningar!

Nu ska jag kolla klart på Top models innan en lång dusch väntar och sen sängen och BB. ;)

Kastar in en bild på fina Maria och jag från i lördags! ♥





Maria

Finis! Du är underbar! <3



URL: http://rightnowbyme.blogg.se/


Sandra

Jag är alltid redo för lite sminklek :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?