Livet!

Kände bara att jag behövde skriva ett inlgg, få ur mig..
 
.. om hur JÄKLA BRA livet är just nu!! :)
 
Vet inte när jag var så lycklig senast?! Ärligt mår verkligen toppen just nu. Skön känsla! :)
 
Jag och S hitta ju tillbaka till varandra och vårt förhållande är så sjukt bra, har nog aldrig varit så bra. Vi har båda verkligen förändrats på ett positivit sätt i vår relation. Allt klickar verkligen och lever i en förhållande där man förstår varandra, kan prata, skratta och har samma syn på saker och ting. Bästa av allt (vilket jag vet att många viste hur de va spec på fyllan förr) INTRIGFRITT. Bråk exesterar inte ens i vårt liv längre. Vi kan prata med varandra på en helt annan nivå. Känns som för varje dag att allt desutom bara blir bättre och bättre. Vi har ingen stress i vårt förhållande och har valt att bo på olika håll till en början över vår/sommaren, ta det lugnt helt enkelt. Sen ser vi var hösten tar oss. Vi vet var vi har varandra och vad vi vill.
 
Kanske låter klyschigt men så här är det och fasiken vad lycklig jag är! :)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?