Mitt i veckan

Hej!
 
Måste säga att det känns grymt skönt med helgen som va, det va lugnt och skönt. Spel och lite gott tilltugg och skönt häng hos Johanna och Bob med Matte och Kickis i fredags. Och tro de lr ej lördagen va lugn med. God mat på Olearys med Johanna, Bob, Emma, Olle och Cicci, Marcus och Emmy. Sen blev det hem och kolla på film. Söndagen bjöd på svampplockning och spontan grill hos mina föräldrar. Grym helg! =)
 
I måndags em drog vi till Marcus och hängde med Lena och Jonas. Kul att träffa dom som vanligt. :) Kolla in stugan i Vivesta som äntligen är vår och sen en sväng med lite häng hos Sanny.  Bra start på veckan, javisst! :)
 
Redan onsdag och helgen kommer med stormsteg och blir en spontan kryss med Marcus och Cicci i helgen. Mycket kul! :) Har faktiskt bara varit på kryss en gång förut (tro det lr ej) och den va inte så lyckad då jag låg halva kvällen med smärtor i min galla. Så ska bli så kul att ge det ett nytt försök, utan smärtor! ;)
 
BTW kolla in http://bloppisbyfanny.blogg.se/ där jag laggt ut massa nytt och mer kommer! :)
 
 
Kram
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?